Wiele razy pytano mnie, czy można dzielić się obsługą produktów w Mi Home z inną osobą.
Szczerze, nie sprawdzałem wcześniej bo nie miałem takiej potrzeby 🙂 Ale, wiem że działa, więc opiszę poniżej przebieg. Łatwy, to najważniejsze.
Sharing sprawdziłem z włączonym Wi-Fi w telefonie ale testowałem również na danych komórkowych. Moja wersja językowa w Mi Home to ENGLISH, ponieważ na niej jest najmniej błędów tłumaczeń.
Zaczynamy.
Włączamy apkę Mi Home w naszym głównym telefonie/tablecie.
Druga osoba musi mieć również aplikację Mi Home zainstalowaną w swoim urządzeniu.
Lokalizacja w obu telefonach musi być ta sama, np. Mainland China.
Przytrzymujemy palcem na wybranym przez nas produkcie. W moim przypadku to kamerka Mi 360 Webcam.
Główny Telefon z aplikacją Mi Home
Na dole wciskamy przycisk SHARE.
Teraz, pokaże nam się opcja “dzielenia się”
Do wyboru mamy 3 opcje:
1 – Podając nr ID Xiaomi
2 – Przez WeChat
3 – Gdy już mamy wprowadzone wcześniej osoby z rodziny
Jeśli wybierzemy opcję z nr ID. To w drugim telefonie znajdujemy go tutaj: Ustawienia, zjeżdżamy na dół i widzimy konto Xiaomi i jest podany nr:
Teraz ten nr ID podajemy w naszym głównym telefonie – może też być @, nr telefonu. Ja podawałem tylko nr ID Xiaomi:
Potwierdzamy.
Już wcześniej zaznaczyłem że wife 😉
W tym momencie pokaże się akceptacja na drugim telefonie:
Klikamy i potwierdzamy:
Teraz na pulpicie już mamy dostęp do kamerki 🙂
Wciskamy kamerkę i następuje połączenie.
Gotowe.
Mamy dostęp do kamerki 🙂
7 Komentarzy
Grzegorz · 9 grudnia 2018 o 10:25
Trzeba jeszcze dodać, że oba smartfony muszą być “zalogowane” do tego samego regionu np. Europe.
Nie ma możliwości aby jeden był np. na Mainland a drugi Europe. Wtedy nie udostępnimy urządzenia 🙂
miboy · 12 grudnia 2018 o 10:35
A ok,
dodam, dzięki 🙂
skateboard_p · 9 stycznia 2019 o 14:58
Jaka jest roznica, sharing z inna osoba / a zainstalowana i skonfigurowana apka do tego samego urządzenia ?
miboy · 9 stycznia 2019 o 19:52
W sharingu – możesz udostępnić twoje produkty np innemu domownikowi/osobie/dziewczynie/chłopakowi/osobie zaufanej itp, przykładem jest np. Gateway z opcją alarmu (tak mam ja). Ty wyjeżdżasz gdzieś nie masz zasięgu komórkowego. Pozostajesz na swoim koncie. Inna osoba loguje się na swoim koncie, nie Twoim. Wtedy Ty udostępniasz jej tylko 1 produkt a nie swoje konto.
Sebaa · 16 marca 2019 o 13:33
Prosze o pomoc :/ kamerka jest w pl ja siedze w uk. Dostakem udostepnienie i wyskakuje ki ze jestem online j kamerks nie dziala a w rzeczyswistosci normalnie odbiers innym uzytkowniks co zrobic?????
miboy · 16 marca 2019 o 18:05
Hej,
Kamera jest podłączona do chińskiego serwera – lokalizacja Chiny Kontynentalne i działa w normalnie Polsce tak? Jest ona online.
Osoba, która Ci udostępniła ma podgląd a Ty w UK nie masz tak?
Jak łączysz się z kamerką to jaki masz status? Co jest napisane. Offline?
Elajza · 14 października 2020 o 21:27
Witam, mam problem. Udostępniłam urządzenie kamera, używając ID Xiaomi.
Druga osoba jest zalogowana na koncie i ma tą samą lokalizację co ja.
Powiadomienie nie przyszło, ani w wiadomościach ani w okienku udostępnianie nie ma żadnego info.
Jakieś wskazówki?
Z góry dziękuję 🙂